Back again

Japp då var första arbetsdagen efter semestern avklarad. Bara 3 dagar till 😊
Det har varit underbart härliga dagar tillsammans med familj denna ledighet. Blir en bildbomb av kärlek 💓 

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
(null)
Jag tog nog troligen årets sista dopp när vi var på landet i helgen. 🤩
(null)


(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tänk att det är så mycket kärlek på fotona. Att man kan känna så mycket kärlek för alla dessa underbara 💓
Blev en kräftskiva på landet. 
(null)

I söndags åkte thomas och jag till Nynäshamn. Gick vid havet och njöt. Vädret var inte helt med oss för det var både blåsigt och små regnigt. Men det var verkligen skönt att gå utmed vattnet. Höra bruset från vågorna. Känna doften av hav. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi köpte lite fika och satte oss på en bänk. Kollade på båtar och pratade. En superskön söndag som satte tonen för veckan. Typ 😊
(null)
Idag när jag åkte hem från jobbet så fick jag en bra känsla. En känsla av att jag valt rätt. Att det passar mig att plugga just nu. Att det är rätt sätt att utvecklas för mig. 
Det gjorde mig glad. Eftersom jag häromdagen tvivlade på om jag tänkt rätt. Tvivlade på om jag skulle klara allt gällande skolan. Även resvägen dit. Det var liksom: Hur fan tänkte du nu?? Det kommer aldrig att gå. 
Sååå det kändes så skönt att jag typ fick bekräftelse på att det är rätt väg att gå, för mig, just nu. 
Bara kämpa på dessa sista dagar på jobbet med både öppning och stängning. Upplärning och vägledning. 
Det blir bra det här! 🤩😍😵‍💫🥳
1 Anette :

skriven

Såå underbara bilder på underbara människor och så glad och tacksam för all kärlek som finns 💕
Och du har valt rätt - du har hela världen framför dina fötter ❤❤❤

Svar: 💓🔆
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: