Löööördag

Japp. Lördag idag. Vet inte vad jag ska hitta på än. Har fixat med tvätt och varit ute med hundarna. Slappar nu i soffan med sällskap av Nyhetsmorgon på tv. 
Igår så jobbade jag sista dagen på förskolan. Eller jag hoppas få komma tillbaka och gästspela under loven 😁
Men sista dagen som jag vardagligen ska jobba där, var igår. Känns väldigt dubbelt. Vemodigt eftersom jag trivs väldigt bra men även pirrigt då jag ska börja med något nytt. 
(null)
Fick en fin present av mina kollegor. Det överraskade mig väldigt mycket. Jag trodde inte det men blev väldigt glad 😍
På kvällen hade vi både Pontus, jonas och Andreas på middag. Så härligt 💕
Senare på kvällen så firade jag mitt avslut och min nya början med en jäger, pepsi max, brie, kex, skinka och oliver 🎉
(null)
Jahapp. Klockan tickar och jag börjar bli lite rastlös. Kanske ska börja kolla vad det ska bli för lunch 😁
Kram å hej 😘
1 Anette :

skriven

Så spännande och roligt allt ska bli för dig och du är verkligen värd det och mycket mer ♥️♥️♥️

Svar: 🥰🥰
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: