söndag söndag

Japp det är söndag idag och sista semesterveckan börjar i morgon. Jippi!!
(null)

 
I dag var vi ute med Jonas och Andreas några timmar. Vi gick runt till lite olika lekplatser och Andreas strutta runt. Det var väldigt skiftande väder men dock inte kallt som tur var. Vi blev lite blöta men det var ändå skönt att vara ute speciellt tillsamans med Andreas 😍
 
Vi var även till Tobias och Amanda och hälsade på efter lunch. Så härligt att mina barn bor på gångavstång. 💞
  (null)

Igår så var vi iväg en stund på förmidagen. Sen tillbringade jag resten av dagen i soffan. Så otroligt skönt att slappa med en bra bok och en skål med godis. Jag streckläste boken och det blev både tårar och skratt. En bra eftermiddag i regnet helt enkelt..
  (null)

Vi var iväg till Taxinge i torsdags. Vädret var bra. Dock var vi där lite tidigt så det var lite kyligt innan solen värmt upp ordentligt. Det blev lite kort på hundarna och resten som var med. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Smarriga bakverk men så otroligt stora bitar. Jag tog en prinsesstårtebit men den var gigantisk. Mycket mycket grädde.. Blev även en smörgås innan. Det var lite bättre för magen. 
  (null)

Jag börjar känna mig lite nervös inför min utbildning.
Tänk om jag inte klarar av att plugga! Tänk om jag inte får ihop det eller fattar någonting. Tänk om jag tycker det är för jobbigt med restiden. Åhhhhh 
 Men jag har gett mig sjutton på att genomföra detta!! Allt går‼️
Först blir det jobb en vecka innan skolan börjar. Då kanske jag hinner lugna ner mig och känna förväntan istället. 
 
I morgon ska vi fira de små tjejerna från Göteborg. De har ju fyllt år, de två äldsta, nu i sommar. Så härligt att de kommer upp!! 
Vi får väl se vilket väder som det bjuds på i morgon. Spännande med dessa varannan dag väder, eller inte... Jag vill ha soool och värme. Men den var ju innan jag hade semester. Det är ju väldigt skönt att vara ledig men lite värme hade ju satt pricken över i:et. 
 
Denna sista vecka som kommer.. Vad händer då? Ja vi får väl se. Vi har inga planer utöver att vi får vår nya kyl och frys i morgon. 
Jag vet hur många saker som jag kunde hittat på OM jag hade haft en massa pengar,,,, vilket jag tyvärr inte har 😁 inte än iallfall..... hehe
 
(null)
Kram å hej 😘
1 Anette :

skriven

Härliga tider och du kommer klara allt pluggande galant! 😘

Svar: 🥰
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: