Äntligen

Nu har vi börjat skolan ordentligt. Känns väldigt roligt men även svårt. Svårt på så sätt att jag inte har koll på hur jag ska formulera mig eller hur jag tekniskt ska kunna lämna in.. Men jag har iallfall lämnat in vår första uppgift. Känns bra!
(null)

(null)

I lördags så åkte Thomas och jag ner till landet en sväng. Var där några timmar bara men det var behövligt. Skönt med ombyte. Tog med oss några äpplen hem. Men plommon fanns det inte ett enda kvar av. Synd. Jag verkligen älskar de plommon vi har på landet. men vem gör väl inte det 
(null)

 
Igår så firade vi 30-årig förlovningsdag.. Herregud. Vi har varit tillsammans i mer än halva mitt liv. Det blir så overkligt när man tänker på det så. 
(null)

Jag hade köpt en liten present till thomas som jag ställt på bordet i går morse. Han går ju tidigare än mig på morgnarna. Sen brukar han komma hem tidigare än mig på måndagar, då jag har skola till 16.30. Men igår så hann jag precis före. så typiskt men men 
Han hade köpt blommor och tårta. så det blev tårta till efterrätt igår. 
  (null)

(null)

(null)

Idag skulle jag egentligen ha hämtat lill-skrutten på förskolan. Men han fick feber igår så...nä det blir inget av med det..
Får bli en annan dag. 
kram kram 
(null)

1 Anette :

skriven

Grattis till förlovningen och att du gör allt så bra ❤❤❤

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: