Mycket ibland

Ja förra söndagen var vi ju hos syrran på brunch. Sååå jäkla härligt. Det blev några timmars umgänge 💕
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Och en väldigt massa godsaker. Mums 😋 
(null)

(null)

(null)
Härliga promenader med hundarna har det också blivit. Känns att hösten nu är här. Fram med tjockare kläder 🥶

Senaste dagarna har spenderats med bl.a. dessa: 
(null)

(null)
I helgen så var vi på lunch date thomas och jag. 
(null)
Blev dock hamburgare och halloumiburgare till drickat 😊
Redbull och cola. Det är vad som finns i våra glas 😄 det kan ju se ut som nåt annat 😜

Söndagen bestod av bullbak på förmiddagen. 
(null)

(null)
(null)
(null)
Två monster som slappar i sängen tillsammans 🥰🥰
Idag var Lina och jag till förskolan och hämtade Andy. Sån lyx att få rå om honom några timmar. 
Det var ju bara jag och Lina hemma idag. Jocke kom senare och Jesper jobbar kväll. Thomas jobbar borta denna vecka också. Jonas kom och åt middag med oss när han slutat jobbet. 
(null) (null)

(null)
Vi facetimea med Thomas en stund men mest lekte vi tillsammans. Så mysigt att bara få vara med honom och vara nära. 🥰
På dagen idag skulle jag egentligen pluggat (gjorde det på kvällen istället) men jag lunchade istället med Jesper och Lina. Köpte med oss från wofflans. Supergoda mackor men så svåra att äta. Fick ta till bestick för att äta innehållet och sen ha brödet vid sidan om och bita av. 😁 men det gick ändå 😋
(null)

(null)
Vi köpte tre olika som vi delade på. 
En med kyckling/curry, en med Skagen och en med avokadokräm/Oliver. Min favorit var den med Oliver. Smarresmaskens 🤩
(null)
Såg en fin svamp på hundpromenaden idag. Lyser verkligen upp. Jag skulle vilja ut och plocka svamp men det blir mörkt ganska fort nu. Så det hinns nog inte med. Nu till helgen ska vi iväg på äventyr till Göteborg och Angelica. Ska bli så sköj 😁😄😍
Dags att sova så jag e pigg när alarmet tjuter i morgon bitti. God natt 😴 

Kommentera här: