Mycket nu đŸ€Ż

En vecka har gĂ„tt sen skolan började. Vi har fortfarande introduktion sĂ„ den "riktiga" börjar pĂ„ mĂ„ndag. 
SĂ„ otroligt mycket olika saker det innebĂ€r med  att bli social pedagog. 
VĂ€ldigt intressant och det Ă€r super skönt att vi fĂ„tt sĂ„ mkt tid pĂ„ oss att först o frĂ€mst lĂ€ra kĂ€nna varandra, sen lĂ€ra kĂ€nna innebörden av social pedagogik. Idag fick vi vĂ„r första uppgift 😁

(null)
IgĂ„r var Lina och jag ivĂ€g och fixade nytt foder till Lexus. Hoppas detta hjĂ€lper đŸ™đŸ»
Jaaaa. Vad mer? 
Jo vi firade Jesper i helgen som gick. 20 Ă„r den dĂ€r lille. Inte klokt alls đŸ„°
(null)

(null)
SmörgĂ„stĂ„rta och club sandwich bjöds det pĂ„. 
(null)

(null)
Vi fick Ă€ran och lyxen att ha lilla Andy över natten ocksĂ„. SĂ„n goding!! Men en riktig liten virvelvind under natten đŸ€ŁđŸ˜„
(null)
(null)
Han nyttjar hela sĂ€ngen han 😆
PĂ„ söndagen var thomas och jag ivĂ€g för att kolla lite. Blev en supergod lunch i farsta. 
(null)
Halloumi i typ pita bröd. Supergott men vĂ€ldigt vĂ€ldigt mycket. 
(null)
Lilla monstret gömmer sig bland buskarna. 
Nu ska jag fixa tvĂ€tten och ev fĂ€rga hĂ„ret. Om jag orkar det idag annars blir det till helgen. Det har blivit sĂ„ kallt ute redan. Jag har fĂ„tt lov att ta fram mina tofflor som jag har pĂ„ mig i skrivandets stund. Superkall om fötterna đŸ„¶
Kram Ă„ hej 😘
1 Jessica:

skriven

Är sĂ„ glad för din skull❣ Kul, men mycket i början kan jag tĂ€nka mig. Men du kommer fixa det galant đŸ€©đŸ˜âœŒ

Svar: 😍
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: