Varför sova när man kan vara vaken?

Jag kunde inte sova igår kväll. Det var varmt o jag kunde inte koppla av alls och somna. Så det blev ca 3 timmars sömn totalt. Snacka om att jag kommer vara en zombie idag.

Igår så blev vi hämtade av syrrorna. Åkte till gårdens bad med hundarna och ungarna. Vi hann vara där i ca 2,5 timmar innan det började åska, blixtra och regna. Jessica följde med hem o fikade lite medans Anette åkte hem.

Jag gjorde ingenting speciellt på eftermiddagen, tog det lugnt och läste bok. Visst, fixa tvätt o vanligt plock hemma, men inget spec utöver det.
Vi käkade pizza till middag. Så idag blir det även pizza till lunch.

Thomas, Joakim och jag var ner till maxi en sväng oxå på kvällen och handlade lite glass. Jocke ville köpa från glassbilen men jag tycker det e så jäkla dyrt så jag föreslog istället maxi där det finns lite mer valmöjligheter...
Kollade länge på tv. TLC kanalen har ganska intressanta program. Vet inte om det var därför jag inte kunde somna.

Självklart så regnade det när jag gick till jobbet. Hur ska man klä sig?? Det blir ju varmt under dagen. Jag fick tom ta fram strumpor som jag inte använt på flera veckor. Ta fram jympaskorna o jeansjackan och ta med paraplyet. Jag vet inte riktigt hur vädret ska bli under dagen, men ganska varmt har jag för mig.. den som lever får se....

Till New York ska jag åka en dag!!! Helt klart!!! Lina köpte de här påslakanen men gillade inte materialet så då fick vi det. Härligt!



1 Jessica R:

skriven

Ja det är alltid lika kul att ses.
Tänkte att vi skulle gå igenom en ekonomisk plan hur vi kan spara lite pengar å dra till USA.
Om vi satsar på när du fyller 47-49 någonting så kanske vi kan få ihop fickpengar 😉
Puss puss

Kommentera här: