Måndag, första semesterdagen

Igår så käkade vi frukost tillsammans med morsan o farsan innan vi for iväg åt olika håll.
Vi åkte och hälsade på Annika. De flyttade ju för 3 år sen, köpte ett hus utanför Uppsala.
Var lite svårt att hitta dit för det låg verkligen mitt i skogen. Men tillslut så kom vi rätt.

Sigge som var väldigt kelig.


Albin med en av katterna.


De hade 11 får och 3 katter samt Sigge.

Tog även ett kort på Albin när han satt o spela ps3.
Det var jätteroligt att träffas, det var ganska länge sen.
Sen åkte Thomas och jag hemåt. Vi tog en liten sväng till Mariefred. Åt jättegod pizza.



En hungrig Thomas som tycker jag är jobbig när jag vill fota hela tiden..

Det var skönt att komma hem. Vi köpte med oss lite godis som vi åt på kvällen. Jag var helt färdig så vid halv åtta gick jag o la mig för att sova. Jag somnade och sov hela natten. Så skönt.

Det blev sen frukost, eftersom vi inte hade något bröd hemma, så fick Thomas åka o handla det. Anette ringer medans vi äter, vill komma förbi o fika.
Morsan o farsan kommer även de och fikar. Jättetrevligt.
Lilla pirajan Sigrid blev så uppspelt när de lekte så hon hann med att kissa minst 3 gånger inne varav en gång i min säng.... Lilla monstret!! Så nu ska jag strax ha tvättstugan. Ha ha jäkla hundar.










Kommentera här: