Konfirmation och Mors Dag

I morse fick jag presenter på sängen. Mys mys. De vet att jag inte gillar att äta frukost i sängen så den intogs senare i köket.
Jag har varit otroligt trött hela dagen. Tjurig och irriterad också. Jättekul.
Vi var iväg på konfirmation i österhaninge kyrka mitt på dagen.
Väldigt vackert.
Blev sen även födelsedagsfirande av dessa små tjejer som hunnit bli hela 15 år.
Väldigt söta och gulliga fortfarande.
Det var bara Julia som konfimerade sig. Får se om Jesper kommer göra det nästa år. Nu vet han lite vad det handlar om iallafall.
Det bjöds på massa god mat och fika.
Såhär såg min tallrik ut. MUMS!!
Vi tände ljus och tänkte på våra saknade när vi var i kyrkan. Det är en väldigt vacker plats som vi inte (tyvärr) besöker så ofta. Endast vid dop, bröllop och begravning. Därför var det extra kul att vara med på en konfirmation. Tror faktiskt inte jag varit på någon tidigare....
Den här tycker jag är fin...
God natt ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: