Oj oj oj

Idag för exakt 23 år sen blev jag mamma för första gången. En helt omvälvande upplevelse. Jag trodde aldrig att jag kunde älska någon så mycket. Han var en liten kille. Tre veckor för tidigt född. Vi fick vara kvar på BB i några dagar för han behövde ligga i Sol - lampa. 
Det var lite strul med magen i början och vi fick börja med minifom, som lyckligtvis hjälpte. Tänk att han hade känslig mage redan då.☺

Han är nu en vuxen man. Flyttat hemifrån och ihop med flickvän. En ansvarsfull man.
Alltid varit lättsam att ha å göra med. Oftast glad och lätt till skratt.
Jag är så otroligt tacksam över att få ha honom i mitt liv. Han är och kommer alltid förbli mitt älskade barn..

Tiden går fort. Jag tycker inte det känns som så länge sen vi fick honom. Blir helt tårögd när jag tänker på alla små minnen från dessa år. 
Vi var förbi och firade honom lite igår eftersom de inte skulle ha något idag. 
Jag förstår att de vill bli klara med lägenheten innan  de vill ha hem gäster. Men vi ville ändå fira honom lite grann så vi åkte dit. Vare sig de ville eller inte. Vi förvarnade dem iallafall....

Liten blir stor alltför fort tycker jag..
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Kommentera här: