Förkyld

Vaknade upp med snorig näsa o huvudvärk. En förkylning som flyttat in.😠
Vi tog en sväng till heron city. Skulle kolla efter skor till Pontus. 
😆Blev även skor till mig!!! Pontus köpte ett par svarta medan jag hittade 2 par lite mer färgglada. Min gulliga dotter köpte dem till mig.😚😚😚
Hon köpte även ett par till sig själv. Thomas fick även han ett par dojjor. De hade en rejäl rea så därför passade vi på.
Blev även god lunch i food courten på heron.
Herregud!! Den här helgen har varit väldigt ovanlig mot våra andra helger. Vi brukar inte äta ute speciellt ofta då vi är så många och kostnaden blir stor. Vi brukar heller inte köpa saker till flera personer samtidigt utan brukar dela upp på flera månader. Sen har vi även varit på äventyr i Västerås. Samt ätit smörgåstårta!
En riktigt rolig och härlig helg. Fler sådana önskas i framtiden!!!!
Kyckling med cashewnötter och grönsaker. Sååååå gott! 😊

Sen var det kalas hos farmor. Grabbarna åkte hem medan Lina o jag åkte med Jessica dit. Vi mötte upp Anette o morsan o farsan där. 
De hade med sig värsta picknick korgen. Anette hade bakat cupcakes med frosting. Morsan o farsan hade köpt tårta. Mums! 

Det är inte så konstigt att jag väger för mycket med allt gott som jag ätit i helgen. Tur att det inte är såhär varje helg. Då hade jag nog inte mått så bra...
Blev ett litet foto på oss tillsammans.
Lite roligt att en är rödhårig en är blond och jag själv är nästan svart. Farmor är lite brun/grå.
Hon var lite snurrig idag men det kan ju bero på att vi var många och att det var mycket prat runtomkring. Hon åt ändå lite fika och choklad. Det är ju positivt.

I morgon är det måndag igen. Härligt! 
Hoppas min förkylning är lite bättre och jag känner mig liite piggare. 
Nu är det soff-häng som gäller för mig innan  det blir dusch och sen bed-time. Bye! 😙
1 Big sis:

skriven

Riktigt mysiga bilder och håller tummarna på att förkylningen snart lämnar dig ifred!
Alltid lika trevligt att ses <3

Svar: 😎
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: