Härlig helg

Det har verkligen varit en härlig helg. Vi mös med Jessica Janne morsan o farsan på fredagen. På lördagen så böt vi ut Jessica o Janne mot Anette o Mats för att mysa med middag o diggilo show. Idag så mös vi med morsan o farsan när vi åkte för att gratta Britt som fyller år idag. Där var även Marianne o Tommy samt mina två kusiner med sina familjer.
Väl hemma i Haninge igen så mös vi med våra barn.
En otroligt härlig helg i Mys-tecken.

Farsans o Thomas förrätter. Morsans jag tog en drink istället.

Fick snap från dotra. De var även de ute och hade det skoj.

Thomas efterrätt.

Min sallad som var riktigt smarrig.

Vi hade väldigt bra platser och showen var super. De är så jäkla duktiga alla artister som är med. De har en sån bredd på musiken och de verkar ha skitkul tillsammans och då blir det super bra.
Träffade även på våra sysslingar Lena och Lasse med deras respektive. Var verkligen år och dar sen vi sågs. Roligt!!

Britt hade bullat upp ordentligt!! Massa smaskigheter som hon bjöd på. Jag kunde inte hålla mig utan åt både rulltårta med grädde o bär samt hennes hembakade kakor.

Barnen hade städat och gjort jättefint när vi kom hem. De är så duktiga. 💖
Joakim blev tillfrågad av grannen om han kunde hjälpa till med återvinning och pant. Självklart gjorde han det. Lina och jag assisterade. Han fick en peng o panten för det så han var glad å nöjd.

Dotra bjöd oss på middag som vi åt på uteservering. Var lite getingar som ville vara med 🐝🐝🐝
Så vi fick vifta och slå lite då och då.
Självklart ballade mig mage ur så jag åt inte så mycket. Tur att det finns toaletter nära 🙉🙈🐵😄😄😄 så jag slapp skynda mig hem mitt i middagen.

Det kommer bli mycket äpplen!!!
Försökte få en bild på huset men det är för mycket buskar i vägen.
Tog lite kort på både äpplen o körsbär. Sån lyx!!!
Nu är snart denna mys-helg slut. Men det är en ny dag i morgon som även den kan gå i mysens tecken eller kanske äventyrets tecken!!
Vi får väl se vad och hur det blir!
Bra blir det iallafall 😄

Kommentera här: