Tack och adjö

Tyvärr så la tvättmaskinen av helt nu på kvällen. Thomas o Pontus var snälla och vred ur alla handdukar som var dyngsura.
Då blir det alltså att våldgästa någon i helgen och samtidigt låna deras tvättmaskin 😉
Jag får vara glad att den ändå hållit så länge som den gjort.
Blev en sväng med de små Monstren. 
Thomas kom även hem med choklad som han fått av sin mamma som hon i sin tur hade fått. Känns jag som en soptunna eller? 
Nä skoja bara.
Det var snällt av honom. Han vet att jag gillar den chokladen.
Nu e det tjafs mellan grabbarna som jag måste medla.
Tänk vad skönt om de kunde få lite mer privatliv istället för att bo alla 3 i det lilla rummet. Men positivt tänkande; de har iallafall sängar och tak över huvudet....
Dröm sött och vågat!! 
😃😃😃😍😍😎😎🌞
1 Syrran:

skriven

Du är så välkommen så och låna min maskin och samtidigt fika lite hihi..
PUSS

Svar: Japp det gjorde jag oxå 😉
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: