Fortsättning

Bloggen via mobilen hakar upp sig lite då och då. Vilket hände nyss. Ibland försvinner allt jag skrivit och det ville jag inte skulle hända nu så därför började jag på en ny 😁


Det blev en kvällspromenad med hundarna och barnen för att slänga alla kräft- och räk-skal. 

Lina tog med sig Enzo hem medan vi hade Lexus kvar på landet. 

Lite egentid med varsin hund. 😍

Idag fyller Jesper 16. Vi firade det tillsammans med Mamma, Anette o Mats samt Pia o Lasse. Resten kunde inte komma pga olika saker. Men vi hade det trevligt o mysigt. Jesper gjorde en tårta som var supergod. Jonas o Emma bakade bullar igår som också var goda. Thomas hade bakat kärleksmums som även de var goda 😁😁


Tänk att min näst yngsta redan är 16 år och börjat i gymnasiet!!!! 


Nu e det dags att sova!!! 

Jag börjar 6:30 i morgon😱😱😱
Det e flera sjuka på jobbet därför den tidiga tiden för mig. 
Kram å hej 😘

1 Jessica:

skriven

Jag är jätteledsen för att vi/jag inte kunde komma. Samtidigt tror jag ingen av er vill få mitt virusskit heller :-(

Hoppas vi syns snart <3

Kommentera här: