Ny vecka - Nya tag

Helgen har gått fort. 

Mysmiddag i fredags hos Alfredssons med syskonen o föräldrarna. Super trevligt och god mat. 
Lördagen var lite lagom slapp. 
Söndagen blev det kalas för brorsonen som fyllt år. 
En härlig helg med andra ord. 

Thomas åkte till Gävle i morse och blir borta hela veckan. 

Jag o Pontus var ute med Lina o Tobias och övningskörde lite. Bara på parkering men för att vi ska få lite bilvana. Gick bra 😊

Väl hemma så var det ett litet hårigt monster som hade tråkigt och ville att jag skulle leka med honom. 

Han stod och väntade på mig medan jag noppade. 

Söt sak!! 😍😍

Barnen har bokat gillingebanan till Ponta o mig. Så nu har vi en månad på oss innan vi ska göra den. 
Spännande men ändå läskigt. 

Jag har verkligen världens bästa barn!!! 
❤️❤️ 🚘 🚗 🚘 🚗 💞 💞

Kommentera här: