Trött denna måndag

Nu är jag så pass trött att jag skulle kunna somna. Klockan är bara 18:30 så det e lite för tidigt för det. 😴😴


Vi har varit och vecko handlat. Jippi! Så nu är det planerat och väntar på att lagas i kyl och frys. 

Igår så grillade vi hos Alfredssons.  Jättegott och mysigt sällskap. 

Denna lilla Donna var väldigt blyg i början men sen släppte det. 😁


Supergott som sagt. 

Sen ville busungen cykla. Lill-syrran hänger bara med och är glad o nöjd. 

Alina fick sen låna Tobias solbrillor. Hon ställde villigt upp som modell. 


Lina beställde en tidningsprenumeration till mig och då fick jag en välkomst premie. 


Lite roligt! Den har koll på hur många steg jag tar. Hur mycket djupsömn och lätt sömn jag har under natten. Nu har jag alltså svart på vitt att jag sover urdåligt. Jag vaknar så många gånger under natten. Vet ej varför. Eller hur jag ska sova bättre. Men jag har det konstaterat iallafall 😝😝


I morgon börjar jag 6:30.  Oj oj hur det nu ska gå. Det har kommit lite fler barn på skolan denna vecka. Känns dubbelt. 
En del är hur galna som helst medan andra är lugna som en filbunke. 
Jag föredrag att det är lite liv och rörelse men inte i 200 knyck hela tiden och att de inte lyssnar på nåt. Eller slag, sparkar och fula ord. 
Nä då vill jag hellre vara ledig 😁😁
Ser med spänning fram emot morgondagen. 😆😩😁

Kommentera här: