Körkort!!! 😁🚗😁🚗

Japp, idag klarade jag uppkörningen. Jag var nervös som sjutton men min inspektör var helt cool. Han lugnade ner mig och påminde mig om att andas 😁

Hans lugna sätt gjorde helt klart att jag fixade det. Tack till honom!!! 😍

Jag fick köra en Volvo xc 60. Höll på att dö när han sa vilken bil jag skulle ha. 

Jag hade ju läst att de oftast har en golf eller liknande. Sen blir det en stor Volvo. 😱😱😱
Men det gick ju bra som sagt ändå. 


Nu slappas det lite i soffan innan det e dags för att fixa hos Anette. 

Vi ska garnera smörgåstårtorna samt sätta upp partytält m m. 

Häromdagen hade vi sallad till middag. Blev jättegott. 


Nu börjar jag känna mig trött. Har inte kunnat sova så bra inatt pga nervositet samt oro över allt som ska hinnas med. 
Kanske ska blunda några minuter😜

Kram å hej. 

Kommentera här: