Underbara onsdag

I natt drömde jag om att vi flyttade. Det jag var mest fascinerad över och skulle visa alla var badrummet. 

Det var så otroligt stort och jag fick plats med så mycket tvätt. Det var en sån otrolig känsla av lycka. Att vi fick plats med ALLT!! 

Snacka om att vara i behov av större boende. 😁😁

Igår så var jag inte uppe hos pappa då jag hade sån jäkla migrän. Kändes som någon slog med en klubba i huvudet på mig samtidigt som jag skulle kräkas. Fy fy fy. 

Som tur var så hjälpte det med en monster och vila i soffan en stund. 

Idag har jag inte heller varit uppe då syrrorna berättade att han var helt slut och sov hela tiden. Han hade fått en portacart inopererat så de inte behöver sticka honom hela tiden. Skönt för honom men jobbigt idag då. 
I morgon ska jag dit ändå. Jag ska först ta ut anettes hundar efter jobbet. Än så länge kommer jag ihåg det. Hoppas jag gör det i morgon oxå. 😋😋


1 Syrran:

skriven

Tack för att du tog ut tjejerna - det var verkligen guld värt ❤️

Kommentera här: