Äntligen torsdag

Igår så var ju mamma med hem och käkade. Blev tunnbrödsrulle. 😁😁
Sen vart det en sväng till Ica. Eller rättare skrivet så var vi där 2 ggr igår. Men vi hann även med lite mys framför tv:n. Johnny o Hanna kom också förbi en sväng. 
(null)
Idag har jag fått ha klassen själv och ska ha den resten av dagen också. Jag började även tidigare både idag och i morgon. Då vi har personal som är sjuka. 
Funkar ju bra när det är tillfälligt men i längden - nej. Det är verkligen inte min grej att ha en klass varken som fritids eller lärare. Det vet jag med säkerhet 😁😁😁😁😁😁
Nu har jag en stunds andrum som är välbehövligt. 😵
Men nu började det bli värsta livet här då några är missnöjda. Jösses. Ljudnivån steg med 100%. 😱
Jaja lika bra att lägga ner mobilen nu och vara lite trevlig. 
Kram och hej. 

Kommentera här: