Söndag - lugn o skön

Det har varit en skön och lugn dag idag. Inget stress eller skynda på, överhuvudtaget. 😊


Lina, Jesper o jag var och letade skor till Lina. Hon köpte tillslut ett par som var jättefina. Jesper fick även han ett par (av Lina) 😁

Hem och åt lunch. Fixa lite tvätt och softa. 
Thomas o jag åkte till mamma och hälsade på. Jag la lite på hennes puzzel. Det är verkligen terapi. I Love It 
Thomas kollade på hennes dator som inte funkar. Men hon får använda laptopen istället för det verkar vara fel på skärmen. 
Nu har vi precis ätit middag bestående av kyckling i ugn, inlindad i bacon. Pasta, grönsaker o fetaost. Mums. 

Just det. Jag har hunnit klippa både Thomas o Joakim. Det gjorde jag efter middagen. Klockan är ju snart sju! Tiden går så fort. Snart är det läggdags. Jag längtar! 😁😁


Kommentera här: