Långfredag

Dagen idag har varit lugn och skön. Välbehövligt! 
Jag vaknade tidigt och var uppe strax efter kl 7 i morse. Kunde inte sova men kände mig ändå helt slut pga förkylningen. 😫
Käkade frukost tillsammans och umgicks med grabbarna innan de åkte till landet med mamma och familjen Remund. 
Thomas och jag åkte för att handla. Vi skulle även hämta ut hans medicin för blodtrycket. Så det blev flera turer runt till olika apotek. De var tyvärr slut överallt. Så han beställde på nätet istället när vi kom hem. Lite bättre så man slipper åka runt i onödan. 
(null)
När vi kommit hem och käkat lunch så var jag helt slut. 
Låg i soffan och kollade tv. Tog inte lång tid innan jag somnade😁😁
Kroppen och knoppen behövde den vilan. 
Lina och jag köpte sen lite kina mat med hem till henne och mig. De andra åt pommes och kött. Verkligen inte vår favorit. Det var supergott med vår mat. Jag tog inga bilder då jag var för hungrig 😊
(null)
En bild på min vackra underbara dotter blir det istället. 💞
Även idag har jag överlevt på Ipren och nässpray. Det har gjort att jag kunnat hålla mig flytande. Men nu måste det bli bättre!! Jag har ändå vilat mycket idag och jag vill göra så mycket här hemma men orken finns inte 😔
Jag har några dagar på mig att bli frisk ändå. Så det ska jag väl klara av. 
(null)
Två utslagna monster i min obäddade säng. Det är alltså såhär jag ska spendera min morgondag 😁😁
Kram å hej 😘😘

Kommentera här: