Onsdag, mitten på veckan

Idag så fick jag tyvärr väcka Lina på morgonen. Jag hade inte fyllt på min reskassa 😫😫
Så min kära dotter klev upp tidigt I ottan för att skjutsa mig till jobbet. 😍
Sen kom hon även och hämtade mig. Tänk vilken lyx jag har 😍
I bilen satt även Pontus, Jesper och mamma. 🤩
Väl hemma så sätter sig mamma och jag i soffan och njuter av lite dryck medan Lina fixar middagen. 
Ännu mer lyx!! 
Tänk hur mycket lyx som jag har i mitt liv. Sååå underbart 💞
Anette kom förbi en snabbis med hundarna. Blev en kort visit då hon inte ens tog av sig ytterkläderna. 🤣
Men vi fick träffa dem ändå, alltid något. 😊
Vi tog en sväng till maxi. Jag skulle ju liksom fylla på min reskassa 😝😝
Köpte lite smått och gott samtidigt. Lite svårt att inte göra det. 
Så nu har jag smaskat på glass 😵
(null)
Ska nu fixa en salami/brie smörgås till i morgon. Sen blir det kudden!! 
Ha en underbar natt och tänk på alla härligheter som finns i ditt liv. Det ska jag iallafall göra. 
Puss och kram 😘😘😘

Kommentera här: