Letande

I förmiddags kom systeryster förbi med lite fika. Härlig början på dagen😍
Sen var det ut med de håriga monstren innan jakten på ett vardagsrums bord, började. 
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
Dagen till ära så blev det bara foton på oss och inga hundar 🤩
Sen åkte vi och letade. Hur många affärer som helst har vi betat av. 
Vi vill ha ett lite högre bord då soffan är ganska hög. Men det verkar vara svårt att hitta då standard måtten verkar vara 45 cm. Men skam den som ger sig😆
I morgon fortsätter jakten 😵
Kvällen kommer spenderas i soffan tillsammans med familjen. 💞💖
Provade en blandning med pink gin och monster. Funkade utmärkt. 
Någon gång ibland händer det att jag dricker något annat än bara monster, det är inte ofta, men ibland. Som nu när det e lördag 🤣
(null)
Nu ska jag också slå till med lite chips. Är det lördag så får man mumsa 😜
Kram å hej från en godis-tjej 😉
1 Anette :

skriven

Tack för att jag fick komma förbi (tja eller jag bjöd ju in mig själv)
Smarrigt med Pink o Monster...
Hoppas ni hittar bord 💜

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: