Fredags feeling

Blev hämtad från jobbet. Dvs skjuts hem, som vanligt 😁
Ute på gården hemma så doftar det vanilj. Barnen håller på å bakar bullar. Härligt!! 
Födelsedagsbarnet fixar iordning middagen. Hemgjorda hamburgare med egengjord dressing. 🥰
(null)
Jag böt om till mys kläder. Satte mig i fåtöljen med ett glas monster. 
Nu njuter jag!!! 
(null)
Min näst yngsta blir idag 18 år. Oj oj oj tiden springer som sagt iväg. 
Vi firade både 18 åringen och 21 åringen för 2 veckor sen. Men vi ska fika ikväll med lite ny gräddade bullar.  Det är ju ändå idag som han fyller år. 
(null)
Underbara barn! Men nu är du ju officiellt vuxen så får väl korrigera den frasen med: Underbara människa! 
Nu ska jag hjälpa till med grönsakerna så ska vi snart äta. 
Ha en underbar helg!! 
Puss och kram 😘
1 Anette:

skriven

Sååå härligt att han får bli firad 2 gånger - jag önskar jag varit med och firat min 1/3 gudson <3
Ha en helt underbar helg och jag hoppas vi ses snart igen <3

Svar: ♥️
♥♥♥♥♥♥

2 Anonym:

skriven

Sååå härligt att han får bli firad 2 gånger - jag önskar jag varit med och firat min 1/3 gudson <3
Ha en helt underbar helg och jag hoppas vi ses snart igen <3

Kommentera här: