Ännu en härligt ledig dag 🥰

Så otroligt skönt att stänga av larmet på morgonen och ligga kvar i sängen och dra sig. Det kan jag göra alla dagar i veckan!! 🥰
Thomas jobbade idag och jag vaknade när han gick upp men som sagt så vände jag bara på mig och somnade om en timme till. 
Gick upp och tog en dusch utan stress. Åt frukost framför nyhetsmorgon med tända ljus. Medan jag gjorde iordning mig själv och bäddade säng osv så hade jag det helt tyst och lugnt. Så skönt. Bara kunna göra saker i lugn och hinna höra sina egna tankar liksom. Det är ju oftast fullt hus här hemma och mycket ljud. Så ensamhet i tystnad är inte en vanlighet. Kanske därför desto skönare. 
Jag älskar verkligen allt med min stora familj. Ljudet, livet, rörelser, kaos. Men ibland så behövs det även stillhet och ensamhet. 
När jag tidigare jobbade helg så var jag ju ledig en vardag istället. Då hade jag min egna stund där jag hann ikapp mig själv typ. Nu har det rullat på i några år då jag inte jobbar helg längre. Då har det inte blivit regelbundet med ensamhet. Det glömmer jag också bort ganska lätt. Därför är morgnarna väldigt sköna och behövliga när de är som den var idag. 🤩
(null)
Lina och jag har varit iväg för att kolla nyårs presenter idag. Det har gått sådär. Men nu har vi pratat ihop oss och vet vad vi ska ha.😝 Så snart ska vi bege oss ut igen. 
(null)
Grabbarna gjorde brända mandlar i lördags. Så otroligt gott! 
Kram å hej 😘
1 Jessica:

skriven

Jag förstår precis det där med ensamma mornar. Det är guld värt med lite egentid för att ta hand om sig själv 💫🧡💫. Hoppas vi syns snart 😘

Svar: ♥️
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: