Underbara torsdag

Härligt att vara ledig🥰🥰🥰
Vakna i lugn och ro. Ta långfrukost med ägg, melon, jordgubbar, te och gott bröd. Se lite nyhetsmorgon och njuta. 😍
Min förkylning håller fortfarande ett hårt grepp om mig. Jag har tagit Ipren för att vara liite piggare ☺️
(null)
Vi var iväg och skulle köpa strumpor till alla här hemma. Dock så "hittade" jag också 3 par byxor!!! De var billiga så därför kunde jag köpa 3. 
Blev även strumpor också förstås. 😁 
Kändes bra då de flesta av mina byxor börjar gå sönder. Nöjd!!!!🤩
(null)

(null)
(null)
Jag slog även på stort och köpte en bukett till mig själv 😵😵😵
Det blev inte riktigt färgen jag ville ha men den är superfin ändå. Njutning på hög nivå 😁
Lina och jag var med Anette och Sigrid på en promenad i Tungelsta. Blev inte så lång då det blåste som sjutton och var svin kallt. 
Anette tyckte hennes toppar behövde klippas, så då fixade vi det. 💇‍♀️
Thomas hade lagat en fläskfilé gryta till middag och jag hade både sallad, avokado och fetaost till!!! Mums. 
Jag har njutit mycket idag och det är jag glad över. Sen att jag inte känt mig jättepigg men det e en petitess. 😝
Kvällen avslutades med lite mys med familjen. 
(null)

(null)
Samt brie ost, tomater, kex och vitlöksost. 
Oliverna var inte så mycket smak på men ska pröva nån annan från hans märke, det fanns två till. 😋
Ha en underbar kväll/natt😴😴
I morgon är det ännu en ledig dag! 🥰kram och hej från en lycklig tjej. 

Kommentera här: