Loooong time ago 😱

Tiden flyger iväg just nu. Jag har haft fullt upp och orken har inte varit den bästa. Blev även sjuk ett par dagar. Inte bra. 
Ja sen sist så har det varit 2 st babyshower för systerdöttrarna. Tripp till Göteborg då för ena grejen. Blev även en sväng förbi gekås också såklart. 😝
Nä det står helt still i huvudet nu. Blir bilder istället. 😁
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null)

(null)
Små älskade barn ♥️
(null)
Lina och jag pulade ihop en blöj-tårta. Första gången men den blev bra till slut 🤩
(null)

(null)
Jag hittade ett hjärta innanför dörren när jag kom till jobbet en morgon. Ganska bra början på dagen 😁
(null)
Mitt pengaljus lyser upp våra kvällar med sitt mysiga ljus. 
(null)

(null) (null)

(null)

(null)
Riktigt roligt att överraska med dessa babyshowers. Båda blivande mammorna blev lite förvånade iallafall. Även om den sista blev det mest. 🤩
(null)

(null)

(null)
(null)
Ännu en älskad liten unge ♥️
(null)

(null)
I morgon ska vi ha halloween knytis. Ska bli härligt att träffa alla älskade människor snart igen. Ska försöka ta mycket bilder. 🎃
Nu är det sovdags. Så jag känner mig pigg och redo för alla yrväder i morgon. 
Kram och hej från mej 🦄🍁💝

Kommentera här: