Blåsigt värre 💨🌪

Igår hade jag en tidig dag och blev hämtad av dotra. Vi uträttade lite ärenden och var sen hemma innan kl 14!! Lyx på hög nivå 🥳
Jag kände mig stressad som sjutton när vi kom hem. Förstår inte varför egentligen. Jag stressar upp mig över saker som jag för tillfället inte kan göra något åt. Men men ibland blir det för mycket helt enkelt och igår var en sån dag. Kändes som jag skulle bryta ut i tårar vilken sekund som helst 😥
Jag tror även att jag fått klimakterie "grejer" 😁😁 eller vad man ska säga. Inte kul med hjärtklappningen som kommer helt oväntat. Pratade med syrran om hon kännt av nåt sånt och om hon hittat nåt som funkar mot det. Då fick jag denna av henne som jag ska prova 😁
(null)
Idag så åkte vi till landet. Vi behövde plocka bort allt i köket då vatten skadan ska fixas inom kort. Det tog sin lilla tid det 🤨
(null)

(null)

(null)
Sen ska det bli ett nytt kök! 🥳
Anette hade med sig lunch till oss alla 
(null)
(null)
Det blev även efterrätt!!!! 
Det var en härlig dag som spenderades tillsammans med min mamma, dotter, systrar och bror. 🥰
Ikväll blir det mello tillsammans med familjen. 
Jag hoppas verkligen att vinden mojnar nu. Det låter som allt på balkongen håller på att blåsa bort. Som tur är så är det inte så kallt. Men jag fryser ju ändå 😫🥶
Ja ja det var min dag idag.  I morgon är en ny dag 😁 som jag är ledig. Då kanske jag ska ha sovmorgon lite längre än till 06:30 😊
Kram å hej 😘

Kommentera här: