Underbara dagar ❤️

Ja tänk vilka härligt underbara dagar vi haft tillsammans. Så otroligt lyxigt 💞
I fredags firade vi midsommarafton hos Alfredssons. Då köket på landet inte hann bli klart. Så kliver underbara Alfredssons in och säger att alla är välkomna till dem!! 😍
Vi hade underbara timmar tillsammans. 
(null)
Massa god mat. 
(null)
Min underbara lilla storasyster 🥰
(null)
Mitt underbara lilla barnbarn Andreas. ❤️
(null)

(null)

(null)
Vi hade långbord i skuggan. 
(null)

(null) (null)

(null)
(null)

(null)
Här påminner Anette väldigt mycket om min mormor Ragnhild, tycker jag. 
(null)

(null)
Min underbara lilla lillasyster 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Massa godsaker till efterrätt. 
(null)
Lina hade fixat fem kamp. 👏👍🏻
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Det blev en sen kväll enligt mig men super trevlig. Tack!!! 
På lördagen var vi tillbaka hos Alfredssons för lunch på resterna 😝😄
(null)
Nästan lika mycket mat då me 😊
(null)

(null) (null)

(null)
Så glad och lycklig över min härliga familj. Även lyckligt lottad som fått gosa med mitt barnbarn två dagar i rad 🥰
(null)
Idag åkte vi ner till landet en sväng. Från oss var det: Thomas, Pontus, Jesper, Lina, Joakim och jag. Jessica, Janne och Ronnie. Johnny, Hanna och Anton samt Anette. 
(null)

(null)
Vi köpte pizza till lunch som vi slisade upp. 
(null) (null)

(null)

(null)

(null)
Ungarna badade men jag höll mig på land med hundarna 😁
Får bli bad nästa gång vi kommer ner. 
Två veckor kvar att jobba innan det blir semester. Känns skönt. Hoppas dessa dagar går smidigt. Kände mig otroligt stressad förra veckan. 
Nu ska dogsen ut på promenad.
Kram å hej från mej 😘
1 Jessica:

skriven

Jag känner mig också lyckligt lottad över vår stora underbara familj och "hjärtlighet" och omtanke ❤❤❤ Tack för att du är så bra att ta kort o blogga, kära syster 😘

Svar: 🤩😘
♥♥♥♥♥♥

2 Anette:

skriven

Åhh vilka härliga bilder på underbara människor - jag känner precis som både dig och Jessica - så glad att jag har er alla <3

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: