Första mars 🥳💐

Jajjamen. Nu är det mars månad. Härligt härligt. Nu börjar våren och värmen!!! Hoppas jag iallafalll 😁
Det kom lite snö i veckan och det var några minus grader men allt regnade bort någon dag efter. Det har även bjudits på lite sol. En bristvara här ☀️

(null)
I går så var det äntligen dags för oss att se showen hybris med Pernilla Wahlgren. Vi hade höga förväntningar efter deras första show. 
De var superbra allihopa! Så väldigt bra show. Otroligt skickliga människor de där. Jätte roligt att den var lika bra som förra showen. 
(null)
Efteråt så käkade vi på fridays. Maten var okej men sällskapet var super! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag smakade en mojjito. 😚
(null)
Åt en bacon och cheese burgare. 
(null)
(null)
Efterrätten var ju godast 😝
Eftersom Lina inte tyckte om sin så kunde jag äta lite från hennes också. Hehe precis som jag behövde 😁
Det var en underbar kväll tillsammans med härliga människor. Satt länge och pratade och diskuterade. Så härligt. Jag tror vi var hemma vid 22:30 ca. Långt efter min läggtid 😊😊 så i morse kände jag mig lite trött. 
Men i morgon är det vardag igen. Då gäller det att komma i säng i tid 😝
(null)
Dagens onyttighet 😜

Kommentera här: