Blir aldrig som jag planerat

Min huvudvärk som jag hade i måndags, höll i sig under natten till tisdag. Vaknade med ont i kroppen och jobbig huvudvärk. Tog tempen och den var lite förhöjd. Sååå bara att sjukskriva mig. 
Har sen legat i sängen väldigt mycket och känner mig inte pigg alls. Förkylning med slemhosta. Usch o fy. 
Igår så förlorade jag även lukt och smak. Hur frustrerande som helst. 
(null)
Vi är flera här hemma som inte känner sig pigga. Förhoppningsvis går det över ganska snart. Blir ju orolig om det är en vanlig förkylning eller 😱. 
(null)

(null)
Det har varit skönt att komma ut på promenader med hundarna. Bara få lite luft och röra på sig i lugn takt. 
(null)

(null)
(null)
(null)

(null)
Igår var vi ute i det härliga soliga vädret och njöt en stund. 
Idag så är det annat väder här. Mulet och regn skurar. Då känns det ändå liiitee bättre att vara hemma och vila. När solen skiner så känner man sig tvungen att passa på att vara ute fastän man inte är helt pigg. Snacka om att vara hjärntvättad här i Norden. 
(null)
Jag ställde ut mina tomater och min gurkplanta igår. Får se om de klarar sig. Jag fick ta in gurkan i morse för den slokade så mycket. Får avvakta lite med den 🥒
Ha en fortsatt härlig lördag 😘

Kommentera här: