1:à advent 🥰


Idag hade vi brunch hör hemma för vår familj. Jätte mysigt. 
Lina tog kort som jag fick men hon missade banan pannkakorna som jag gjorde 😌
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi har tagit fram en julstjärna som vi har i köket. Självklart adventsljus också men vi hade inget glitter till dekoration. Måste fixas i morgon 😊
(null)
Helgen har gått fort, som vanligt. Men jag tycker ändå vi hunnit med ganska bra. Det är några julklappar kvar att fixa men vi har ju tid kvar till det. 😊
(null)
Fick ett digitalt julkort också 😍🥰
Thomas och jag lämnade Jocke och Oscar på deras helg jobb igår morse. Ingen idé att åka hem för att sen hämta dem 2 timmar senare så vi åkte till Farsta. 
Blev en härlig lunch där 🤤
(null)

(null)
Inte så svårt att gissa vilken som var min 😝
(null)
(null)

Jonas o Emma var här i fredags och åt middag. Lilla godingen var också med förstås💖
(null)
Har köpt lite trä leksaker till lillen för framtiden. Han är lite för liten för dessa saker än. Men snart så 😜😆
Snart är det jul!! 🎄 🎁 🎅🏻🤶🏻

Kommentera här: