Väääldigt länge sen ☺️

Dagarna har rullat på som vanligt. Jag har inte varit på topp och därför har jag prioriterat annat än att skriva på bloggen. 
Jobbet rullar på och privatlivet likaså. 
Det har varit mycket mys och gos med Andreas. 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
På fredag ska vi ha halloween fest hos Johnsson5. Härligt att träffas hela familjen. Angelica med familj är också uppe så vi får även umgås med dem 🥰
(null)

(null)
Det har varit väldigt lite skogs promenader men några gånger har vi kommit iväg.
Vi har målat om i vardagsrummet samt Jespers rum. Det blev väldigt bra. Vi e nöjda! 
(null)
(null)
Det dröjer ytterligare några veckor innan vår soffa kommer  men snart så är det fixat och klart här hemma. Då ska vi nog fortsätta med hallen 😝😝
(null)

(null)

(null)
Så glad över min familj 🥰
Nu ska jag åka och hämta Lina som varit i skolan. Själv så jobbade jag en timme i morse för att sen kompa resten av dagen. Såååå skönt och behövligt. 
Kram kram 🤗 

Kommentera här: