☀️ och värme





Det har varit härliga dagar med strålande sol. Värmen har kommit lite lite men jag önskar varmare 😆
Jag är fortfarande inte helt pigg. Har förkylning med hosta o halsont. Nu är jag inne på vecka 5 med det 🥺 men snart så är jag helt frisk!!! 
Det har varit flera födelsedagar. Jocke, Hanna och Mats. Verkligen härligt att kunna träffas igen. Dock har vi ju mest setts ute. Vädret har ändå varit helt okej, lite kallt dock.  
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)
Den här veckan jobbar Thomas i Linköping. Grabbarna jobbar kväll så vi är bara 3 pers hemma om kvällarna. Känns konstigt men ganska skönt ändå. 
Det är redan onsdag i morgon också. Det känns skönt det me 🤩
Dags att sova så jag är pigg i morgon bitti. Jag har ju sovmorgon ända till kl 7!! Värsta lyxen. Men jag stänger på onsdagar så det är inte så lyxigt ändå. Börjar hellre tidigt men men. Allt går bara man har rätt inställning. 
Kram å hej 🤗 

Kommentera här: