Semester đŸ€©

Första semester dagen och det kĂ€nns vĂ€ldigt skönt. 
Jag var och tog min andra dos vaccin pĂ„ förmiddagen. Vi Ă„kte sen hem till Andreas och hĂ€lsade pĂ„. Han var inte helt pigg. Lite feber. Vi hade med Festis och bulle sĂ„ han Ă„t lite grann iallafalll. Han har inte fĂ„tt i sig sĂ„ mkt innan sĂ„ allt Ă€r bĂ€ttre Ă€n inget nĂ€r de e sjuka. 
(null)
Efter det sĂ„ var vi upp till centrum. Mina glasögon hade tappat en skruv sĂ„ de fixade dem vĂ€ldigt snabbt och gratis. Super! 
Vi Ă„t lunch pĂ„ kina restaurangen tillsammans med Pontus och Jesper. SĂ„ mysigt med mina smĂ„ killar đŸ„°
(null)
Blev bara en bild pĂ„ min efterrĂ€tt đŸ€ŁđŸ€Ł
Åh kĂ€nner mig lite nervös över om jag kommer mĂ„ dĂ„ligt efter vaccinet. Det Ă€r visst sĂ„ att de som haft corona fĂ„r feber och blir lite sjuka av andra dosen. đŸ˜±đŸ˜š usch och fy. Men jag hoppas det inte stĂ€mmer. 

I helgen var Thomas och jag ivĂ€g till Örebro en natt. VĂ€dret var toppen och vi utforskade nĂ€romrĂ„det lite grann. 

(null)

(null)
(null)
Mitt öga var jĂ€tte irriterat och det syns tydligt pĂ„ sista bilden 😆😆
Inte sjutton blev ögat bĂ€ttre med flĂ€kt pĂ„ rummet. Men men. Har tagit ögondroppar idag samt salva. SĂ„ det blir nog bra. 
(null)
Deras kyrka var vĂ€ldigt stor och maffig utifrĂ„n men ganska liten inuti. Vi var dit och tĂ€nde ljus och insöp lugnet. 🕯
(null)
PĂ„ kvĂ€llen blev det middag pĂ„ Pinchos. Smarrigt som bara den. Massa gott att dricka ocksĂ„. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Otroligt mĂ€tta och belĂ„tna begav vi oss mot hotellet. 
(null)

(null)
En drink i hotell foajĂ©n đŸ€©
En massa folk i rörelse. En hel busslast med tyska pensionĂ€rer. Barnfamiljer och medelĂ„lders par. SĂ„ kul att bara sitta och betrakta alla semesterfirare. SĂ„ mĂ„nga olika mĂ€nniskor det finns. Vilket Ă€r vĂ€ldigt tur 😝
Vi Ă„kte hemĂ„t pĂ„ söndag förmiddag. Kom precis lagom hem för att fira Anette. De bjöd pĂ„ grillat. Smarresmaskens!!!! 
Det var ett litet annorlunda present grej. Vi fick Ă€ven present frĂ„n födelsedagsbarnet. 
(null)

Kommentera hÀr: