Fredag igen 😜

Dagarna och veckorna går så fort nu tycker jag. Så mycket som vill hinnas med och samtidigt njuta av värmen. Jag måste börja prioritera, känner jag 🤨
Snart är det midsommar och vi tänkte fira, som vanligt, på landet. Det verkar som vi blir nästan hela familjen och det är ju väldigt roligt. 💖
Jag hoppas vädret håller i sig med denna värme och solsken som vi har just nu. Lite krångligt att veta hur man ska klä sig. Jag har inga bra shorts att ha på jobbet. Eller "luftiga" jobbkläder. Så det måste jag försöka få tag i. Vart jag ska hitta dem har jag ingen aning om 🤪
Lite bilder från senaste dagarna. 
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag klippte lillens hår häromdagen. Han var inte glad på mig då 😊
Han gillade inte alls saxens läte eller att jag kammade honom. Fast Lina lockade med både jordgubbar och majs-godis. 😄😄
Men fick tillslut bort ganska mycket bebis hår. 
Som tur var så glömde han bort vad jag gjort till dagen efter. 😆😆 men fin blev han iallafall. 
Snart ska jag åka till jobbet. Är inte van att börja så sent som kl 9. Men men  jag stänger idag igen då en kollega ska vara ledig. 
I helgen ska vi fira Hallonkakan som blir 5 år. Stora tjejen. Hela handen fyller hon ju nu. Blir Thomas och jag som åker dit då de andra är upptagna. Ska bara fixa lite mer till henne försr och det tänker jag göra i morgon. 
Ha en underbar dag 🔆🍓🥳😚

Kommentera här: