Vad ska man säga?




Den här helgen är det tjejhelg på landet. Har verkligen sett fram emot det ..... länge. 
Men jag sitter hemma i soffan och har tråkigt fast jag har inte orken till att göra så mycket mer än slötitta på tv. 
Det här året har verkligen inte börjar bra för mig gällande att hålla sig frisk. 
Har fått såna dunder förkylningar en gång i månaden detta år. Inte alls roligt. Men jag har inte haft covid iallafall. Så nåt positivt 😊
Jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig frisk och kry resten av året iallafall. 🤞🏻🤞🏻🤞
Humöret har inte varit på topp och jag tror starkt på att det handlar om hormoner eller brist på hormoner. Dvs klimakteriet. Har kollat runt lite och jag behöver beställa olika kosttillskott som jag hoppas ska hjälpa. Finns ju tyvärr en uppsjö av dessa så jag måste göra noga research. 😌
Lite bilder från senaste veckorna kommer här: 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
Vi firade mammas 75-årsdag ute i Lida. Det var väldigt kyligt men väldigt trevligt ändå tillsammans med alla underbara familje medlemmar ❤️❤️❤️

Kommentera här: