En underbar helg 💓



I fredags slutade jag tidigt. Hem och mös en stund innan jag blev hĂ€mtad av mamma o mina syskon. 
Vi spenderade kvĂ€llen och natten i nacka. PĂ„ hotell J. Middagen intogs pĂ„ restaurang J. 
(null)
Fördrink pĂ„ hotellet innan middag. JĂ€ttegod! 
(null)
FörrĂ€tt. Sotad makrill med diverse tillbehör. 
(null)
VarmrĂ€tt: sojamarinerad lax bowl med bovete och grönsaker. 

(null)
EfterrĂ€tt: vaniljmousse med jordgubbar och crunch. 
JĂ€ttegod och fin mat. 😊
(null)

(null)

(null)
Mammas förrĂ€tt och efterrĂ€tt: 
(null)

(null)

(null)
VĂ€dret var toppen! StrĂ„lande ☀
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Super mysigt stĂ€lle vid vattnet. 
VĂ€ldigt hĂ€rligt att bara umgĂ„s, skratta och prata. Samt goda tilltugg och god dryck. 
(null)
Lite hĂ€ng pĂ„ rummet innan vi skulle sova. 😍

Kom hem igen mitt pĂ„ lördag dag. Var hemma nĂ„gra timmar sen Ă„kte vi in mot stan. Jag blev bjuden pĂ„ middag av mina barn. En morsdag present. đŸ„°đŸ„°đŸ„°
(null)
(null)
Jag Ă„t Skagen toast. Supergott!! 
(null)
Fick tyvĂ€rr inga bra bilder pĂ„ mina underbara barn. Syrran o hennes man var ocksĂ„ med. Men Ă€ven dĂ€r hade jag inga foton â˜č

Söndagen spenderades tillsammans med denna underbara Ă€lskade unge. SĂ„ mycket kĂ€rlek 💓 En riktig liten glad kille. SĂ„ vĂ€ldigt nöjd och nyfiken pĂ„ samma gĂ„ng. Älskar bollar och mobiler 😊
(null)

(null)
SĂ„ denna helg har varit helt underbar. đŸ„°
NĂ€sta vecka har vi student firande att se fram emot. SvĂ€rmor fyller Ă„r och sĂ„klart Linas och min tratidion: Ă„ka in till stan den 6 juni!!! 
Ser verkligen fram emot allt det. Samt att det ska vara ☀ och ganska varmt. 😍 Love it!! 
1 Anette:

skriven

SÄÄ underbara bilder och sÄÄ hÀrligt att umgÄs <3
Ser fram emot att ses igen och sjÀlvklart Àven den lilla killen med massa kÀrlek och energi <3

Svar: đŸ„°
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: