Sööööndag

Idag vaknade jag upp med värsta ryggvärken 🥺 förstår inte riktigt varför men men. Har tagit lite värktabletter och försöker röra på mig så jag hoppas det hjälper  

Nu har jag jobbat o två veckor och det har gått superbra. Många nya pedagoger och barn som jag lärt känna. 🤩🤩
(null)
Gosiga Sebastian 🥰🥰
Vi har firat anettes födelsedag samt Anette o Mats bröllopsdag. 🥳🥳
(null)

(null)
(null)
Självklart ska det spexas när jag ska fota 😆
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En jätte härlig kväll!!!!! 
(null)

(null)

(null)
Underbara ungar 💗💗💗 sysslingar. 

Lina och jag följde med på fotbollsgolf. Vi hejade på medan Tobias, Emelie, Charlie och Adam spelade. Superfin kväll! Perfekt att spendera några timmar där och såklart mys med yngsta älsklingen Sebastian. 💕 Vi hade även lite passivitets träning med Walter 🐩
(null)

(null)

(null)
(null)
Tjej gänget gick på bio. Det saknas dock flera personer på bilden. De kom strax efter, Emma, Julia och Hanna. 💕
Såklart blev det filmen Barbie!! 
(null)

(null)
Mitt snacks som jag förövrigt hade med mig mer än hälften hem 😜
(null)
En fin liten larv som jag såg på jobbet en dag. Tror inte jag sett en sån färg på en larv tidigare 😊 🐛 
Vi spelade minigolf häromkvällen. Jag kom på andra plats!!!! Yes! 🥈 
Som vanligt mycket skratt och härligt umgänge 💗
(null)

(null)
I veckan på jobbet så åt jag laxbullar med potatis. Vet inte hur många år sen jag åt fiskbullar överhuvudtaget 🧐😆
Det var en helt okej lunch men nä, jag kommer inte att äta det hemma 😆😆
Jag fick lov att dokumentera det och visa mina snapchats vänner 😜
(null)
(null)
Regnet öste ner i fredags och det var stora pölar på förskolegården. Jag såg att det ska regna även veckan som kommer. Hoppas det inte blir lika störtregn som i fredags. ☔️ 🌧️ utan att det även blir lite ☀️ 
Igår så var vi på Vendelsö kök & bar och åt middag tillsammans med Jocke o Taya. Som vanligt var maten supergod samt drickat 🤩
(null)

(null)
En laxfilé med risotto 🌟🌟🌟
Såå gott!! 
Thomas och jag promenerade både dit och hem. Kvällen var ljuvlig, precis som en sommarkväll ska vara enligt mig 💕

1 Jessica:

skriven

Ja det gäller att njuta av kvällarna! Både låter o ser så härligt ut❣️ Hoppas veckan på jobbet blir bra, trots allt regn som ska komma! Kram

2 Jessica:

skriven

Ja det gäller att njuta av kvällarna! Både låter o ser så härligt ut❣️ Hoppas veckan på jobbet blir bra, trots allt regn som ska komma! Kram

3 Jessica:

skriven

Ja det gäller att njuta av kvällarna! Både låter o ser så härligt ut❣️ Hoppas veckan på jobbet blir bra, trots allt regn som ska komma! Kram

Svar: 😋
♥♥♥♥♥♥

4 Jessica:

skriven

Ja det gäller att njuta av kvällarna! Både låter o ser så härligt ut❣️ Hoppas veckan på jobbet blir bra, trots allt regn som ska komma! Kram

Svar: 💕
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: