Vila vila vila



Japp! Då var denna helg snart till ända. Detta blev ännu en återhämtnings helg i vilans tecken. Jag förstår inte hur alla människor orkar så mkt. Jag är helt slut efter en veckas jobb. Jag har sovit så många timmar varje natt den senaste veckan men inte sjutton har det hjälpt. Inte som det känns iallafall. 
Har även sovit mkt och länge denna helg. Kroppen känns som lite gelé och orkeslös. 
Men……
Vi har ändå haft trevlig middag här hemma i lördags. Lina o Charlie var här. 
Fixade lite snacks till förrätt 
(null)
Sen gjorde Thomas potatisgratäng med fläskkarré och fläskfilé. 
(null)
(null)
(null)
Till efterrätt så gjorde jag en blåbärspaj. 
(null)
Det var en mysig middag. Lina och Charlie passade Walter så det var två lurviga busar som sprang runt här hemma då. 
Lina hade även gjort matlådor till mig. Supergulligt!!! 
Jag har sagt tidigare att pasta med champinjoner o bacon är så smidigt att ha med i lunchlåda. Så hade hon gjort tre lunchlådor till mig. 💗💗💗💗
Så jag har lunch fixad för hela veckan redan. Då jag har köttfärssås o spagetti i två lådor också. Så denna veckan blir det pasta för hela slanten. 🍝
Det har även vecko handlats och tvättats kläder i helgen. Men det e det enda som gjorts. Förutom att slappa i soffan och sova lite förstås 😴😊
Men nästa helg så ska vi se showen Happy Ending med Pernilla Wahlgren. Då får jag se till att hålla mig vaken och anstränga mig för att vara social o trevlig. Men det ska nog gå bra, hoppas jag 🫣😁
På onsdag har vi planeringsdag på jobbet. Det blir också som en brake i vardagen. Ser fram emot att kunna fixa och prata ihop oss ordentligt och planera. 
Sååååå 
Nu blir det till att sova igen 😴😴😴 såå skönt!! 🥱🥱🥱
Kram å hej 

Kommentera här: