Nu e glada julen slut slut slut

Vi har fått bort alla julsaker idag!! 

Jippi!! 
Vi har ju inte jättemycket men sakerna ska ju plockas undan på "sina" ställen. När vi skulle klä granen innan jul. Då hade de bara slängt ner alla dekorationer huller om buller. Jättelätt att hitta då. 
Jag vet att jag är petig och vill ha det på mitt sätt. Men!!!! 
Jag gillar ordning och reda! 
Var sak har sin plats och då vi har väldigt trångt hemma så är det ett måste för att få plats. 
Jag tvätta även fönstren i köket. Böt gardiner tillochmed. 😊
Dammsugit och flyttade in köksbordet i köket. Så nu känns det skönt!! 
Det tog på krafterna ordentligt. Lina tyckte jag var lite blek, när vi skulle ut med hundarna. 
Efter middagen så tog jag fram lite änglar. 

Jag snodde även två bilder från syrran. När jag gosade med Haylie igår. 

Anette skulle dit och jag, morsan o farsan följde med. 
Jag tog några kort på henne men hon ville inte riktigt posera (som hennes mor) men hon lär sig snart 😄

Det blev en liten promenad idag. Var lite kallt men ändå skönt. Blåste inget och det var tur. Men mössa o vantar är ju ett måste för att jag inte ska frysa. 😤


En jättefin bild på Netlié kom på snap som jag screenshota. En riktig liten söt sak. 


Vi käkade pannkaka till middag idag vilket min mage inte gillade. Jag glömde bort mig och åt som vanligt tills värsta magknipet. Då kommer jag ihåg att jag ska undvika mjölk. Smart!! Men men. Nu sitter jag här med byxorna uppknäppta och svullen mage som verkligen knorrar och låter. 
Sånt får jag ta när jag inte är så snabb i tanken. 😔😔😏

1 Syrran:

skriven

Åå vad skönt att städa bort lite, jag har också städat lite härhemma och har njutit av dagen!
Fina bilder du lagt upp! Jag vill också ha lite ängla-plats!
<3

Kommentera här: