Härliga tisdag

Idag har det verkligen varit sommarvärme. Sååå skönt! Samtidigt så har det också  varit skönt att komma in i skuggan då solen gassat ordentligt. Men jag älskar verkligen värme!! 
Jag kanske ska bo i ett land där det alltid är varmt. Nåt att tänka på 😊
(null)
Jag har haft huvudvärk idag och igår, när jag kommit hem från jobbet. Det har varit lite molande under dagen för att eskalera på eftermiddagen och vara förjävlig när jag kom hem. 😨😨
Men lite värktabletter och monster så har den försvunnit. Blir bara så trött efteråt. 
(null)

(null)
Nu har syrenerna börjat blomma. De doftar verkligen underbart. Snart är det också skolavslutning. Det är fortfarande en speciell dag tycker jag. Alla sånger, den glada stämningen och alla fina uppklädda barn. 
Jonas Emma tar också studenten snart. Härligt! 
(null)

(null)
I morgon ska det vara lika varmt som idag. Mina soleksem har nästan helt försvunnit men jag vet inte om jag vågar ha shorts i morgon. Jag vill ju inte ha tillbaka eksemen. Men samtidigt är det så varmt och jag vet inte riktigt hur jag ska klä mig. 
Äh, det blir en fundering över natten på den. 
Dags att sova och drömma härliga drömmar 😍

Kommentera här: