Härliga lediga lördag

Sovmorgon!!! Så skönt 😁 Jag tvingade mig själv att ligga och dra mig i morse. Ska absolut INTE gå upp innan kl 8 på en ledig dag 😊
Veckan har gått fort och det har känts bra. Vädret har även varit väldigt skönt. 
Vi rensade lite bland sakerna från farmor, som står hos mamma. Vi ska försöka sälja det på loppis. Men lite små saker ska vi behålla 🤩
(null)
(null)
De här sakerna tyckte jag var så fina och ville behålla. 
Tur att vi syskon har olika smak 🤣😝
Annars så har vi varit ute med hundarna och bara myst. 
Jag somnade i fåtöljen 😴😴 efter en sen lunch. Men jag brukar vara otroligt trött på lördagarna. Behöver väl ta igen mig efter veckan som gått 🤩
(null)
Jag hade en tidig dag i fredags. Sååå skönt. Blev hämtad av Lina o Julia. Sen handlade vi lite inför helgen och hämtade sen mamma. 
Blev en mysig middag tillsammans bestående av kyckling/fläskkarré med curly fries och svampsås. Supergott. 
Sen spelade vi yatzy!! Jag förlorade som vanligt 😁😁 spel e inte min grej helt enkelt fast jag tycker det e kul. 😊
Dock så blev mamma dålig i magen under natten 😔😔
Hon var bättre idag men ändå. Usch  stackarn. Det var ingen här hemma som blev dålig så det var kanske något hon snappat upp under dagen eller liknande. Huvudsaken är att mamma känner sig bättre. 😁😁
Nu ser vi lite på hockey eftersom Sverige spelar. Jag tror inte att vi kommer kolla något på mellon men man vet ju aldrig. 
I morgon är det söndag! Då får vi se vad vi hittar på 💃🏻😎🤩
Kram å hej 

Kommentera här: