Långhelg väntar 😎

Så skönt med kort vecka. Känns så lyxigt att nu vara ledig i 4 dagar!! Sen blir det kort vecka igen och därefter ledig i 4 dagar. IGEN!!  🥳🥳
Väldigt efterlängtat iallafall. 
(null)
När vi var ute med hundarna så hittade Lexus ett kid. Herregud vad både Lina och jag blev rädda. Vi trodde han skulle göra illa den men han var så duktig. Han var nyfiken och gjorde lek-inviter men den blev skräckslagen och pep, stackarn. 
Vi gick tillbaka efter en liten stund för att kolla till den och då hade den lagt sig tillrätta så jag tog en bild och sen gick vi därifrån.  
(null)
Så otroligt kamouflerad. Jag hade aldrig upptäckt den om inte Lexus hade reagerat på den. 
Så glad att Lexus bara var nyfiken och ville leka och inte attackerade på instinkt och trodde det var ett byte. Det tackar vi gudarna för 🙏🏻
(null)
Han ger mig tassen då han har tråkigt och vill hitta på nåt. 
(null)
Om jag ligger i ditt knä så får jag iallafall uppmärksamhet, eller?? 😁
(null)
I morgon får vi se vad som händer och sker. Jag ska försöka vila bort min förkylning som kommit på besök. 🤧
Ha en underbar ledighet! 
Det ska jag!😍
1 Jessica:

skriven

Åh en liten Bambi! En långledighet är alltid passande, njut nu och krya på dig 😍😘

Svar: 😘
♥♥♥♥♥♥

2 Anette :

skriven

Åhh ett litet kid! Skönt att han inte reagerade. Håller med om lååångledigheten!!! Jag har likadant? 💕

Svar: ♥️
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: