Lill-lördag

Jajjamen! Idag lyxade vi till det. Dotra o jag smaskade på ostbågar, chips o dipp. Det är vi såååå värda denna onsdag 😝😝
Det är regnigt som attan och hundarna (eller hunden) är inte så förtjust i att vara ute då. Så promenaderna har varit av det kortare slaget 💦☔️
Det e liksom ingen idé att ta en 45 min promenad när hunden drar hemåt hela tiden. Blir lite tungt 😁
Det ska visst regna i morgon också, hela dagen som det ser ut nu enligt prognosen iallafall. Kul kul 🌨
Mitt penga-ljus levde rövare idag när vi hade den tänd. Herregud vad den fladdrade. Sen flöt den även ut över skänken. 😱
(null)
Lina flyttade ljuset och försökte lossa stearinet innan jag hann fota. Men men 😁
Nu väntar jag med spänning på vad som hända skall 🤑💰🤩
Dagarna går så fort så fort. Redan oktober och allt! Snart är det jul och sen nytt år.🤶🏻🎅🏻💥 
Nä, nu gick jag händelserna i förväg😁
Dags att sova. En ny spännande dag i morgon. 💃🏻🕺🏻🎉
Kram och godnatt 😘

Kommentera här: