Orken tryter

Idag är det ju torsdag. Hela veckan har snart gått. Jag har tyvärr inte haft ork eller energi till mycket alls dessa dagar. Vet inte varför egentligen men humöret har varit svajigt.  
Men idag har jag semester!!!! 
Jag är ledig både torsdag och fredag så det e riktig lyx 🤩
Det har iallafall varit en mysig morgon idag och jag har haft frukost framför nyhetsmorgon 😁 
Men jag har många bilder från dagarna. Börjar med fredags bilder. 
(null)

(null)

(null)
Vi var hos alfredsssons och mös på kvällen. Carro o barnen var där. Medan de spelade spel så mös jag med Sam. Penny litade väl inte riktigt på mig så hon kom och "kollade till" oss. 😝
Lördagen började med brunch hos Alfredssons. Så härligt!! 
(null)

(null)

(null)
Carro och Anette hade fixat. 💕
(null)
Nutella och frukt med pannkakor 🤤
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Emma hade bakat paj och vi hade med oss fika bröd. 😁😝 som om någon av oss behövde det efter denna brunch 🤣 men gott var det! 
(null)
(null)
Lilla Hallonkakan var på sprudlande humör 🥰

På eftermiddagen så var vi i familjen och bowlade. 
(null)

(null) (null)

(null)
Vi hade två banor då vi var 7 st. Jonas, Emma och Jesper på ena och Thomas, Lina, Jocke och jag på andra. 
Självklart så vann Jonas och Thomas. 
Men det var jättekul att spela. Dock så hade jag svårt att hitta ett bra klot men men det e petitesser. 😜
(null)
Sen följde Jonas och Emma med hem och åt middag. 
Jesper gjorde panerad kycklingfilé med potatis i ugn. Mums. 

Söndagens promenad med hundarna i skogen, bjöd på vårens första tussilago!! Nu är det vår! 🥳🌱
(null)

Kommentera här: