Tidig fredag đŸ„ł

Idag blev det lunch med tvĂ„ av mina Ă€lskade ungar. Jag slutade tidigt och blev hĂ€mtad av dem. 
(null)

(null)

(null)
Vi har haft en hĂ€rligt eftermiddag tillsammans idag. Det Ă€r verkligen underbart nĂ€r jag slutar tidigt och har hela eftermiddagen till förfogande. 
(null)
Vi Ă„kte och handlade lite gott till morsan innan vi Ă„kte hem. Det Ă€r ju fredag liksom 😁 jag tror hon blev glad iallafall. 
(null)

(null)
Veckan har rullat pĂ„ som vanligt. Dock har vi haft planeringsdagar ons + Tors sĂ„ det har ju inte varit helt som vanligt😜
Vi har varit pĂ„ hĂ€rliga skogspromenader med hundarna. KvĂ€llarna Ă€r svala men det har varit skönt promenad vĂ€der. Bara behövt lite tjockare klĂ€der Ă€n vanligt đŸ„¶ 
Vi hittade "skallen" av ett rĂ„djur, tror vi iallafall. Hundarna var ganska nyfikna pĂ„ den. Snigeln dĂ€remot struntade de totalt i 😊
(null)

(null)
Jag fixade kikĂ€rtor och svarta bönor i ugnen tidigt i veckan som jag haft som tillĂ€gg till min mat. Smakade inte sĂ„ mycket som jag ville. Men blir bĂ€ttre nĂ€sta gĂ„ng 😜
Alla hör hemma vĂ€grade Ă€ta det sĂ„ det blev bara mitt!!! đŸ€©
(null)

(null)
Lite gottigott har det ocksĂ„ varit sĂ„klart. 
Det Ă€r sĂ„ roligt med alla filter som finns nu. Den första bilden tycker jag pĂ„minner mycket om min farmor 😍
(null)
Den andra bilden Ă€r ju Sommar ansiktet med massor av frĂ€knar. Det lĂ€ngtar jag verkligen till att fĂ„. 
(null)
Nu ska hĂ€r Ă€tas middag. Blir fiskpanetter/lax med potatis. SjĂ€lvklart tar jag lax 😁
Kram Ă„ hej frĂ„n mej 

1 Jessica:

skriven

Ja korten Ă€r jĂ€ttefina och som du skriver du Ă€r lik farmor 💗. Jag vill veta mer om hur-vad-varför som du fixade med bönorna?!?

Svar: đŸ©
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: