Onsdag nu igen 😜

I söndags var vĂ€dret underbart. Thomas och jag var ute en svĂ€ng med Jonas och Andreas. Han Ă€r förkyld stackarn men orkade utforska lite grann Ă€ndĂ„ đŸ„°
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag fick skĂ€ll frĂ„n mina barn för att jag inte torkat hans nĂ€sa innan jag fota. 😆 inte sjutton tĂ€nkte jag pĂ„ det just dĂ„. Torkade bĂ„de före och efter 😄 men inte just nĂ€r fotot togs. 
(null)
Hade regnat nĂ€r vi var ute med hundarna hĂ€romdagen. Ser sĂ„ fint ut men det hĂ€r vĂ€dret Ă€r ingen favorit. ☔
I helgen blir det att försöka plugga. Jag mĂ„ste Ă€ven kolla runt pĂ„ praktikplats. Ska Ă€ven försöka fĂ„ ivĂ€g nĂ„gra mejl ang det i helgen.  Men jag Ă€r ju inte helt hundra pĂ„ var jag vill ha praktik nĂ„gonstans. Men men ska söka brett iallafall. 
Kram Ă„ hej 
(null)

1 Jessica:

skriven

SpĂ€nnande med praktik, men jag förstĂ„r att det kan vara svĂ„rt att vĂ€lja... men vad det Ă€n blir blir det bra ❣

Svar: 😍
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: