Söndags blues

Idag är det grått ute. Inte så kallt men typ ligga i soffan och se film hela dan - väder. 
Men så blir det inte idag. 
Vi ska på brunch hos syrran. Sååå mysigt. 
Ska bara förbi maxi för att inhandla lite färskt bröd innan vi åker dit. Bara tjejer också. Det ska bli jättemysig att träffa alla kvinnliga familjemedlemmar. 🥰
(null)
I veckan så jobbade Thomas borta. Han kom hem på fredags eftermiddagen. 
Jesper har jobbat kväll och både Lina o Joakim har haft fullt upp. Så jag har haft ganska mycket egentid. 
Kom hem från skolan - tomt hemma. Åt en matlåda framför tv:n. Kollade lite på skolarbetet jag har. Lagade matlådor för resten av veckan. 
I torsdags så åkte jag till frisören efter middagen. Skönt att bli av med mitt slitna. Sen åkte jag hem till Emma o jonas. Umgicks lite med lilla älsklingen. 
(null)
Han har troligen både höstblåsor och svinkoppor. Stackarn. Men var piggare mot tidigare iallafall. Går åt rätt håll. 
(null)
Anette kom med en påse plommon!! 😍😍😍
Så gott!! 
Det har blivit några plommon ätna varje dag. Det e bara några kvar så jag får passa på att plocka lite idag hos henne. 😜
Ser verkligen fram emot dagen tillsammans med alla underbara ❤️ som jag kommer träffa. 
1 Anette :

skriven

Sååå härligt att ses 💕💕💕

Svar: ❤️
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: