Snart första advent 🕯

Idag är det lördag och det har snöat lite under förmiddagen. Känns mysigt ändå. 
Thomas, jag o Anette var och hämtade alla saker som stod i morsans extra rum.  Saker som sparades från när vi rensade ut farmors lägenhet. X antal år sen!!!  Vi lämnade det hos en second handbutik. De var jätte tacksamma över sakerna så det kändes bra 😊 
(null)

(null)

(null)

Lilla gobiten, förra helgen  ♥️♥️♥️
(null)
Jag har haft möjligheten att följa med min make på jobb. Vi var en tripp till Hallsberg över dagen. Vilka jäkla mackapärer han jobbar med 🤔😊
Det var härligt att få spendera dagen med honom 💖
På hemvägen så fick vi se en fin solnedgång. 
(null)

(null)

(null)
Jag har haft lite ont i halsen och känt mig trött och orkeslös några dagar. Så jag har sovit extra mycket och tagit det lugnt. Kopplat bort stressen över skolan o praktik. Såå i morse kände jag inte av något ont i halsen, lite snorig men kände mig pigg o glad. En väldigt härlig känsla. 
Thomas o jag lyxade till det och åt en lunch ute idag, efter vi sagt hej då till Anette. 
Blev på chop chop! Jag fick bestämma idag🥰
(null) (null)

(null)
Thomas tog kyckling med jordnötssås och jag tog padthai. De ger så mycket mat så jag fick en hel doggybag med hem. Då blev Jocke glad också ☺️
JAG HAR FÅTT PRAKTIKPLATS!!!! 
Så otroligt glad och lättad över att ha hittat ett ställe som ville ta emot mig. De var väldigt positiva och frågade om min utbildning osv. Fick både samtal o mejl om att de tyckte det var spännande att jag skulle komma till dem. Jag ska även få ett schema innan jag börjar 🥳 Det är även positivt att jag både kan ta bussen dit och även tåget. Att jag har fler möjliga resvägar. Får väl se om jag även kan ta bilen beroende på min arbetstid 😆
(null)
Nu ska jag o Thomas mysa med en julfilm för att riktigt komma i stämning. 🎅🏻🧑🏻‍🎄
1 Jessica:

skriven

Så mysigt med kvalitetstid med maken och så KUL att du fått en praktikplats! Så härligt att få reäffas idag också ❤❤❤

Svar: 💜💚
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: